Σε μια κοινωνία σαν κι αυτή που ζούμε, πολύγλωσση και πολυπολιτισμική, οι ξένες γλώσσες έχουν γίνει απαραίτητο μέσο επιβίωσης για το σύγχρονο άνθρωπο! Οι σημερινοί μαθητές θα ζήσουν σε μια κοινωνία όπου θα επικρατεί κινητικότητα εργαζομένων και επιστημόνων. Η κοινωνία αυτή θα έχει διεθνή χαρακτήρα, είναι ήδη διαφορετική από αυτή που βιώσαμε εμείς!

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Μάθετε Ξένες Γλώσσες .... Αυτός είναι ο τρόπος να γνωρίζετε τον ΚΟΣΜΟ!

Σε έναν κόσμο που οι χώρες του καθίστανται όλο και περισσότερο αλληλεξαρτώμενες, και νέες τεχνολογίες έχουν εξαλείψει τα σύνορα και τις αποστάσεις, δεν μπορούμε πια να παραμένουμε μονόγλωσσοι. Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας έχει γίνει αναγκαία περισσότερο από ποτέ για τη σύνδεση με τον υπόλοιπο κόσμο. Η επιτυχία πλέον εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του ατόμου να λειτουργήσει ως ένα μέλος ενός παγκόσμιου χωριού του οποίου τα μέλη ομιλούν μια ποικιλία γλωσσών. Η εκμάθηση ξένων γλωσσών δεν αποτελεί πλέον ένα χόμπι, αποτελεί μια αναγκαιότητα για τους σύγχρονους ανθρώπους .
Σε μια περίοδο που το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων δυσκολεύεται να κατακτήσει μια θέση στην αγορά εργασίας ένα σίγουρο διαβατήριο για την θέση αυτή αποτελεί η γνώση ξένων γλωσσών. Η γλωσσομάθεια είναι απαραίτητη για πολλούς λόγους.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Τα παιδιά δεν θέλουν ψυχολόγο. Γονείς θέλουν! Από τον Ψυχολόγο Νίκο Σιδέρη

Τι χρειάζεται ένα παιδί για να μεγαλώσει σωστά;
Εδώ και 4-5 χρόνια, συναναστρεφόμενος με κόσμο σε διάφορες δημόσιες δραστηριότητες ή στην ιδιωτική μου θεραπευτική πρακτική, οι περισσότεροι γονείς μού έλεγαν το εξής: «Έχουμε προβλήματα με το παιδί. Μήπως πρέπει να το πάω σε ψυχολόγο;»
Από την αδρή λοιπόν κατεύθυνση που τους έδινα, ακούγοντας λίγα πράγματα, πρόσεξα ότι 9 στις 10 φορές τούς έλεγα ότι σαν γονείς να κάνετε αυτό, εκείνο, και κατέληγα να τους λέω ότι το παιδί δεν χρειαζόταν ψυχολόγο, αλλά γονείς.

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Tα οφέλη του Διαδικτύου & των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Παιδαγωγικά Θέματα
Σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορικής, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και το διαδίκτυο έχουν ενταχθεί δυναμικά στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων.
Η χρήση του Διαδικτύου προσφέρει ποικίλα οφέλη στον καθένα που είναι πρόθυμος να το χρησιμοποιήσει. Ωστόσο αντιμετωπίζεται, δικαίως, με επιφύλαξη καθώς είναι γνωστό πως κρύβει ορισμένους κιδύνους που έχουν σχέση με την κακόβουλη χρήση του. Όμως τι συμβαίνει με τα παιδιά και τους εφήβους;

Υπάρχουν οφέλη από τη χρήση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κι αν ναι, ποιά είναι αυτά;

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

«Τα παιδιά μαθαίνουν πράγματι αυτό που ζουν. Μετά μεγαλώνουν και ζουν αυτό που έμαθαν» .

Αν τα παιδιά ζουν με επικρίσεις, μαθαίνουν να καταδικάζουν.

Αν τα παιδιά ζουν με εχθρότητα, μαθαίνουν να πολεμούν.
Αν τα παιδιά ζουν με φόβο, μαθαίνουν να φοβούνται.

Αν τα παιδιά ζουν με οίκτο, μαθαίνουν να λυπούνται τον εαυτό τους.
Αν τα παιδιά ζουν με χλευασμούς, μαθαίνουν να ντρέπονται.

Αν τα παιδιά ζουν με φθόνο, μαθαίνουν τι είναι η ζήλια.

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Το ήθος των γονιών είναι αυτό που χτίζει το χαρακτήρα των παιδιών!

Το παράδειγμα των γονιών έχει την πιο μεγάλη σημασία. Πώς μπορεί το παιδί ν’ αναπτύξει τη συνήθεια της τάξης όταν η μητέρα και ο πατέρας του είναι ανέμελοι ή χωρίς μέθοδο; Πώς μπορεί να γίνει παραγωγικό κι εργατικό όταν κανένας άλλος στην οικογένεια δεν επιδίδεται σε μια συστηματική ρουτίνα εργασίας;


Πώς μπορεί να αποκτήσει λεπτούς τρόπους αν χυδαίοι καυγάδες και βρισιές ακούγονται καθημερινά στο σπίτι του;
Μόνο κάτω από μια συνθήκη μπορεί το παιδί ν’ ακολουθήσει στην ανάπτυξη του μια πορεία αντίθετη με το παράδειγμα που του δίνουν: αν το παιδί είναι εχθρικό απέναντι στους γονείς του. Στην περίπτωση αυτή ένα κακό παράδειγμα μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για ένα παιδί, προκειμένου ν’ αναπτύξει αποδεκτά πρότυπα συμπεριφοράς. Δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ενός τίμιου άντρα, ή μιας έντιμης κι ικανής γυναίκας, που έχουν βγει μέσα από μια διαλυμένη κι αποχαλινωμένη οικογένεια.

ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ MSU, ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!

Οι εξετάσεις MSU-CELC και MSU-CELP ακολουθούν την ίδια δομή και χωρίζονται σε ενότητες που ολοκληρώνονται μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Οι εξετάσεις αυτές έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να αξιολογούν και τις 4 γλωσσικές ικανότητες.
Ενότητες: 1η Ενότητα: Παραγωγή Γραπτού Λόγου (25 μονάδες)
Think about it—Write about it! A test of English writing ability (αποτελεί το 80% των μονάδων της ενότητας, δηλαδη 20 από 25 μονάδες)
Στην ενότητα της έκθεσης σάς δίνεται η επιλογή μεταξύ δύο θεμάτων. Έχετε 35 λεπτά στη διάθεσή σας για να απαντήσετε σε ένα από τα δύο θέματα στο βέλτιστο των δυνατοτήτων σας, εκθέτοντας την άποψή σας. Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο όριο λέξεων.

Grammar you can use! A test of English Grammar (αποτελεί το 20% των μονάδων της ενότητας, δηλαδη 5 από 25 μονάδες)

Η ενότητα της γραμματικής αποτελείται από 40 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Μέσα σε 25 λεπτά, η ενότητα αυτή ζητά από εσάς να αποδείξετε τα όσα γνωρίζετε επάνω σε διάφορες εκφάνσεις της γραμματικής της αγγλικής γλώσσας.

2η Ενότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου (25 μονάδες)
Listen to this! A test of English listening ability
Η ενότητα κατανόησης προφορικού λόγου διαρκεί περίπου 45 λεπτά και αποτελείται από τρία μέρη: σύντομες συνομιλίες, εκτενέστερες συνομιλίες και δύο εκτενείς διαλόγους. Τα αποσπάσματα του τρίτου μέρους ακούγονται δύο φορές.

3η Ενότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου (25 μονάδες)
Read about it! A test of English reading ability
Έχετε στη διάθεσή σας 60 λεπτά για να ολοκληρώσετε την ενότητα κατανόησης γραπτού λόγου, η οποία αποτελείται από 40 ερωτήσεις επάνω σε 4 διαφορετικά αποσπάσματα κειμένων.

4η Ενότητα: Παραγωγή Προφορικού Λόγου (25 μονάδες)
Talk about it! A test of English speaking ability
Σε μία καθοδηγούμενη συνέντευξη διάρκειας 10-12 λεπτών, οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 6 διαφορετικές ερωτήσεις, οι οποίες τους ζητούν να περιγράψουν, να αφηγηθούν και να υποστηρίξουν την άποψή τους επάνω σε διάφορα θέματα. Δύο βαθμολογητές αξιολογούν την απόδοση των υποψηφίων σε κάθε μία από τις 6 αυτές δραστηριότητες.
Scoring
Η μέγιστη συνολική βαθμολογία των 100 μονάδων μοιράζεται ισότιμα στις 4 ενότητες, από 25 μονάδες σε κάθε ενότητα. Η βάση 60% ανά ενότητα είναι 15 στις 25 μονάδες.
Πηγή: www.msu-exams.gr/el