Σε μια κοινωνία σαν κι αυτή που ζούμε, πολύγλωσση και πολυπολιτισμική, οι ξένες γλώσσες έχουν γίνει απαραίτητο μέσο επιβίωσης για το σύγχρονο άνθρωπο! Οι σημερινοί μαθητές θα ζήσουν σε μια κοινωνία όπου θα επικρατεί κινητικότητα εργαζομένων και επιστημόνων. Η κοινωνία αυτή θα έχει διεθνή χαρακτήρα, είναι ήδη διαφορετική από αυτή που βιώσαμε εμείς!

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

10 Λόγοι γιατί μαθαίνω Αγγλικά!

Διανύουμε την εποχή της Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας  συνεργασίας με κύρια γλώσσα επικοινωνίας  τα Αγγλικά!


10 Λόγοι   γιατί μαθαίνω Αγγλικά!
1) θέλω να είμαι σε θέση να επικοινωνώ με ανθρώπους από άλλες χώρες. Η εκμάθηση άλλων πολιτισμών με βοηθάει να καταλαβαίνω τους ανθρώπους καλύτερα και να μπορώ να κάνω νέους φίλους.

2) θέλω να είμαι σε θέση να μεταδίδω γνώσεις σε άλλους ανθρώπους γύρω από τη χώρα μου και τους κατοίκους της. Είναι σημαντικό οι άλλοι άνθρωποι να καταλαβαίνουν τον δικό μου πολιτισμό κι’ εμένα.


3) θέλω να είμαι σε θέση να εξερευνώ πλήρως το Διαδύκτιο. Το Διαδύκτιο είναι το πιο χρήσιμο μέσο πληροφοριών για σπουδαστές όλων των ηλικιών. Τα περισσότερα sites (δικτυακοί τόποι) είναι στα Αγγλικά. Θέλω να επικοινωνώ με ανθρώπους από άλλες χώρες με e-mail ή φιλική συνομιλία (chat).


4) θέλω να είμαι σε θέση να μαθαίνω τα νέα από όλο τον κόσμο. Οι πιο σημαντικές εφημερίδες και περιοδικά παγκοσμίως, έχουν άρθρα και ολόκληρες εκδόσεις στα Αγγλικά.


5) θέλω να είμαι σε θέση να διαβάζω βιβλία από όλο τον κόσμο. Τα πιο σημαντικά βιβλία του κόσμου είναι μεταφρασμένα στα Αγγλικά από άλλες γλώσσες.


6) Θέλω να είμαι σε θέση να σπουδάζω σε άλλες χώρες. Τα περισσότερα πανεπιστήμια παρέχουν μαθήματα στα Αγγλικά. Αυτό είναι πραγματικότητα για πανεπιστήμια και κολέγια σε μη Αγγλόφωνες χώρες (σε χώρες που δεν μιλούν Αγγλικά).


7) θέλω να είμαι σε θέση να ταξιδεύω. Όπου και να πας στον κόσμο, υπάρχει σχεδόν πάντα κάποιος που γνωρίζει αρκετά Αγγλικά να σε βοηθήσει. Τα Αγγλικά είναι η διεθνής γλώσσα του τουρισμού.  


8) θέλω να είμαι σε θέση να απολαμβάνω (διασκεδάζω με) τις δημοφιλείς ταινίες και τη μουσική. Η πιο δημοφιλής ψυχαγωγία είναι στα Αγγλικά. Αυτό είναι σωστό ειδικότερα στα τραγούδια από όλο τον κόσμο.


9) θέλω να έχω μια καλή δουλειά. Οι καλές δουλειές είναι πιο εύκολες όταν γνωρίζεις Αγγλικά καλά.


10) θέλω να έχω ενεργό ρόλο στο παγκόσμιο χωριό! Τα Αγγλικά θα με βοηθήσουν να το επιτύχω διότι είναι η πιο ευρέως ομιλούμενη ξένη γλώσσα. 


ΚΕΝΤΡΟ  ΞΕΝΩΝ  ΓΛΩΣΣΩΝ  ΣΤΑΜΟΥ
Η  ΕΜΠΕΙΡΙΑ  ΣΤΙΣ  ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ!

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

12 χαρακτηριστικά των γονιών που θαυμάζω!

Τα μυστικά των καλών γονιών

Μπορεί να μην είναι εύκολο να δώσει κανείς τον ορισμό του «καλού» γονιού, είναι όμως δυνατόν να γίνει ένας από αυτούς, προσπαθώντας να μάθει κάτι από όλους όσους θαυμάζει.

Όχι, δεν υπάρχει συνταγή. Επειδή, όμως, η προσπάθεια είναι κάτι που όλοι διδάσκουμε στα παιδιά μας, ας δούμε 12 πράγματα που μπορούν να μας βοηθήσουν.

Η συγγραφέας και μαμά Lisa Endlich κατέγραψε σε μια λίστα όλα όσα -σύμφωνα με την εμπειρία της- είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τους «καλούς» γονείς. Γιατί, όπως λέει και η ίδια, μπορεί να μην είναι εύκολο να δώσει κανείς τον ορισμό του «καλού» γονιού, είναι όμως δυνατόν να γίνει ένας από αυτούς, προσπαθώντας να μάθει κάτι από όλους όσους θαυμάζει.

Οι καλοί γονείς που γνωρίζω:

1. Συνειδητοποιούν ότι η σχέση τους δεν αφορά μόνο αυτούς τους δύο, αλλά περισσότερο επιδρά ως πρότυπο στα παιδιά τους για όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Επομένως, ο θυμός, η αφοσίωση, η εχθρότητα ή η ευγένεια που δείχνουν μεταξύ τους -και οποιαδήποτε συμπεριφορά τους- κληροδοτείται στην επόμενη γενιά.

2. Ξέρουν ότι ο δικός τους «κόσμος» επηρεάζει τα παιδιά τους και τα εμπλέκει σε μεγάλο βαθμό. Επομένως, όποια συναισθηματική κατάσταση κι αν αντιμετωπίζουν, το ίδιο θα συμβαίνει και σε εκείνα, έστω και ασυνείδητα.

3. Ασχολούνται σε βάθος με τα πάθη των παιδιών τους, δείχνοντάς τους τόσο τη φροντίδα τους όσο και το σεβασμό τους, και αναζητούν τρόπους να «δεθούν» μαζί τους. Έτσι εκφράζουν στο παιδί τους ότι θαυμάζουν τα ενδιαφέροντά του και τις επιλογές του.

4. Έχουν μια υγιή σχέση με το χρήμα, το φαγητό και το αλκοόλ. Όλες αυτές οι «συναναστροφές» μαθαίνονται στο σπίτι, αφού αργότερα στη ζωή είναι δύσκολο και επώδυνο να τις κοντρολάρει κανείς. Προσπαθούν, λοιπόν, να «ξεκινήσουν» με τα παιδιά τους από τη σωστή βάση.

5. Διατηρούν όσο το δυνατόν καλύτερες σχέσεις με τα δικά τους αδέρφια, γνωρίζοντας ότι η σχέση μεταξύ των παιδιών τους θα είναι μία από τις πιο σημαντικές και μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή τους.

6. Είναι πρόθυμοι να μοιράζονται με τα παιδιά τους τις αδυναμίεςτους ή ακόμα και την ανεπάρκειά τους σε οτιδήποτε. Προτιμούν να τους λένε την αλήθεια και δεν θα θυσίαζαν ποτέ την αξιοπιστία τους στο βωμό του εγωισμού.

7. Δείχνουν τον ίδιο ενθουσιασμό σε όλα τους τα παιδιά, από το πρώτο τους δοντάκι μέχρι την επιτυχία εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο. Και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πραγματικά αυτό είναι μία από τις μεγαλύτερες γονεϊκές προκλήσεις!

8. Μαθαίνουν στα παιδιά τους να ξεπερνούν τις δυνατότητές τους, ακόμη κι αν αυτό τα θυμώνει κάποιες φορές. Έτσι, ζητώντας τους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, είτε στα μαθήματα είτε στα αθλήματα είτε οπουδήποτε αλλού, καταλαβαίνουν από πολύ νωρίς στη ζωή τους την έννοια της προσπάθειας και της συγκέντρωσης σε ένα στόχο.

9. Σκέφτονται ότι κάθε φορά που το παιδί τους τους λέει κλαίγοντας ότι τους μισεί, ίσως να είναι ένας καλός λόγος να αναθεωρήσουν κάποια συμπεριφορά τους. Και, βέβαια, τέτοιες καταστάσεις δεν αποτελούν ευκαιρία για να «παραχαϊδέψουν» τα παιδιά τους ή να κάνουν πίσω, όσο δύσκολο κι αν είναι.

10. Αντιλαμβάνονται ότι το στρες είναι κάτι μεταδοτικό και ότι τα παιδιά τους συχνά μιμούνται συμπεριφορές των φίλων τους αλλά κυρίως των γονιών τους. Έτσι, δεν χάνουν την ψυχραιμία τους όταν τα παιδιά τους είναι ανήσυχα, ούτε τους πιάνει πανικός. Απλώς κοιτούν τον εαυτό τους βαθύτερα!

11. Προσαρμόζονται στο κάθε τους παιδί προσπαθώντας να μη διαχωρίζουν το ένα από το άλλο. Ξέρουν καλά ότι τα παιδιά τους είναι διαφορετικές προσωπικότητες και ότι δεν γίνεται να θέτουν τους ίδιους κανόνες αβίαστα και με τα μάτια κλειστά.

12. Δεν ξεχνούν ποτέ ποιος είναι ο ενήλικος και ποιος το παιδί, αλλά ούτε και ποιος έχει την ευθύνη, ακόμα κι όταν καταφέρνει το παιδί να υψώσει τα τείχη του και να τους αντιταχθεί έχοντας δίκιο. Υπάρχει λόγος για τον οποίο τα παιδιά μας ζουν υπό την προστασία μας και το να προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε την κρίση τους με τη δική μας δεν μας κάνει καλούς γονείς!

www.imommy.gr

Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΓΓΛΙΚΑ;

Η Αγγλική γλώσσα, είναι η πιο σημαντική σε ολόκληρο τον πλανήτη, παρόλο που δεν είναι η πρώτη σε αριθμό ατόμων που την έχουν ως μητρική γλώσσα. Πόσοι όμως γνωρίζουν γιατί πρέπει να μάθουν Αγγλικά; Αναφέρω τους πιο σημαντικούς λόγους για να ξεκινήσει κάποιος την εκμάθηση των Αγγλικών και ελπίζω να αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο ώστε να κάνεις το πρώτο βήμα. 

- Είναι η επίσημη γλώσσα σε 53 χώρες. 

- Περίπου 400 εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον πλανήτη έχουν ως μητρική τους γλώσσα τα αγγλικά

- 505 εκατομμύρια την χρησιμοποιούν ως δεύτερη γλώσσα.

- Είναι η επίσημη γλώσσα όλων των μεγάλων και σημαντικών οργανισμών του πλανήτη όπως ο ΟΗΕ, ΟΠΕΚ, ΕΕ, ΝΑΤΟ κ.τ.λ

- Είναι η γλώσσα της επιστήμης, των υπολογιστών, της διπλωματίας και του τουρισμού. 

- Είναι η γλώσσα των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Γνωρίζοντας Αγγλικά δεν χρειάζεται να βασίζεσαι σε μεταφράσεις και υπότιτλους για να απολαύσεις τα αγαπημένα σου βιβλία, ταινίες, τραγούδια και τηλεοπτικές εκπομπές.

- Είναι η γλώσσα του internet. Τα περισσότερα websites είναι γραμμένα στα αγγλικά. Γνωρίζοντας αγγλικά θα έχεις τη δυνατότητα να συμμετέχεις σε forum και συζητήσεις.

- Τα Αγγλικά βασίζονται σε απλό αλφάβητο και συνεπώς η εκμάθησή της είναι πιο εύκολη και γρήγορη από τις άλλες γλώσσες.

- Τελος, English is fun!

Διαβάστε Επίσης, Μαθαίνοντας βήμα - βήμα να γράφουμε... εκθέσεις στα Αγγλικά!

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Μπράβο παιδιά! Πολύ εποικοδομητική χρονιά!

Ξένες Γλώσσες Στάμου: Αποτελέσματα Lower  Μαίου 2015: 100% επιτυχία! ΟΛΟΙ οι υποψήφιοί μας πήραν πτυχίο!
                          Μπράβο στους υποψηφίους μας και τους καθηγητές μας !




Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Γιατί τα παιδιά χρειάζονται τόσο πολύ τους μπαμπάδες τους;

Πολλές δεκαετίες έρευνας και εκατοντάδες μελέτες έχουν αποδείξει τελικά αυτό που... (θα πρέπει να) είναι προφανές σε όλους: Ότι όσο πιο ενεργά συμμετέχει ο μπαμπάς στην ζωή του παιδιού του τόσο πιο καλό του κάνει. 



Εμείς σας παραθέτουμε κάποιες έρευνες που αποδεικνύουν πόσο ένας πατέρας μπορεί να καθορίσει την κοινωνική ζωή του παιδιού του αλλά και τα μελλοντικά του επιτεύγματα. 

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014


Για πολλούς από εμάς η ηγεσία μπερδεύεται με το management.
 Θεωρούμε ότι ένας «καλός» manager πρέπει να είναι και ηγέτης, την ίδια στιγμή που βλέπουμε πραγματικούς ηγέτες δίπλα μας χωρίς καμία «επίσημη» εξουσία ή αρμοδιότητα.

Τι είναι όμως η ηγεσία;

 Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ηγέτη; Ηγέτης γεννιέται κανείς ή γίνεται; Τι πρέπει να κάνει ένας ηγέτης; Δείτε τις συμβουλές που ακολουθούν:

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Ένα διαφορετικό ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ μάθημα διδασκαλίας !

Ένας καθηγητής μπαίνει στην τάξη και δίνει στους μαθητές του ένα μάθημα ζωής που δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Ένας καθηγητής φιλοσοφίας, την ώρα του μαθήματος, άνοιξε το συρτάρι στο γραφείο του, πήρε κάποια αντικείμενα που βρίσκονταν στο εσωτερικό του και τα τοποθέτησε πάνω στο γραφείο. 

Ένα από αυτά τα αντικείμενα ήταν ένα άδειο βάζο. Στη συνέχεια πήρε μερικά μπαλάκια του γκολφ και τα έβαλε μέσα στο βάζο μέχρι που το γέμισε εντελώς. Κοίταξε τα παιδιά στην τάξη του και τους ρώτησε αν συμφωνούν ότι το βάζο είναι εντελώς γεμάτο. 


Όλοι οι μαθητές συμφώνησαν. Ναι, το βάζο ήταν πράγματι γεμάτο. Ο καθηγητής στη συνέχεια πήρε ένα κουτί με μικρά βότσαλα και τα έριξε στο βάζο, ανάμεσα από τις μπάλες του γκολφ μέχρι να μην υπάρχουν πλέον κενά σημεία. Γύρισε προς τους μαθητές του και τους έκανε την ίδια ερώτηση. Είναι το βάζο γεμάτο; Η απάντηση τους ήταν η γνωστή. Ναι, τώρα το βάζο είναι τελείως γεμάτο. 


Στη συνέχεια ο καθηγητής σήκωσε ένα μικρό σακουλάκι με άμμο και έχυσε το περιεχόμενο του στα κενά σημεία ανάμεσα στις μπάλες του γκολφ και στα βότσαλα. Έκανε στους εμβρόντητους μαθητές του, την ίδια πάλι ερώτηση και φυσικά είσπραξε την αναμενόμενη απάντηση. Ναι, τώρα το βάζο είναι πλέον εντελώς γεμάτο.


 Ο καθηγητής δεν σταμάτησε όμως εδώ. Έσκυψε και έβγαλε δύο μπύρες κάτω από το γραφείο του και έριξε το περιεχόμενο τους μέσα στο βάζο. Οι μαθητές του άρχισαν να γελούν με την πράξη του και να αναρωτιούνται τι θέλει να τους πει με αυτό το τρόπο. Ο καθηγητής περίμενε λίγο μέχρι να ησυχάσουν όλοι και τους είπε: «Αυτό το βάζο αντιπροσωπεύει τη ζωή σας. Οι μπάλες του γκολφ αντιπροσωπεύουν τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτή. 


Την οικογένεια σας, τα παιδιά σας, την υγεία σας, τους φίλους σας. Αν όλα τα άλλα χαθούν και σας μείνουν μόνο αυτά, η ζωή σας θα εξακολουθήσει να είναι πλήρης. Τα χαλίκια αντιπροσωπεύουν τα αλλά πράγματα στη ζωή σας που έχουν σημασία, τη δουλειά σας, το σπίτι σας και το αυτοκίνητο σας. Η άμμος είναι όλα τα υπόλοιπα. Τα πιο μικρά και τα πιο ασήμαντα. Αν ρίξετε την άμμο πρώτα στο βάζο δεν θα μείνει χώρος ούτε για τα βότσαλα αλλά ούτε και για τις μπάλες του γκολφ. Το ίδιο ισχύει και στη ζωή. 


Εάν ξοδεύετε όλο το χρόνο και την ενέργειά σας στα πιο ασήμαντα πράγματα, ποτέ δεν θα έχετε χώρο για τα πράγματα που αξίζουν πραγματικά. Δώστε λοιπόν προσοχή στα σημαντικά πράγματα στη ζωή σας. Απολαύστε το χρόνο με την οικογένεια σας. Πηγαίνετε να δειπνήσετε με τη σύζυγο σας. Παίξτε παιχνίδια με τα παιδιά σας. Πάντα θα υπάρχει χρόνος για να καθαρίσετε το σπίτι ή να αγοράσετε πράγματα στον εαυτό σας. Προσέξτε πρώτα από όλα τις μπάλες του γκολφ που πραγματικά έχουν σημασία. 


Τα υπόλοιπα είναι απλά.. άμμος.» Τότε χτύπησε το κουδούνι και οι μαθητές σηκώθηκαν να βγουν από την αίθουσα. Πριν φύγουν όλοι ένας που κάθονταν στο βάθος της αίθουσας φώναξε στον καθηγητή: «Ναι, αλλά ποτέ δεν μας είπατε τι αντιπροσωπεύει η μπύρα!» 


Ο καθηγητής χαμογέλασε και του είπε: «Είμαι χαρούμενος που με ρώτησες. Τι αντιπροσωπεύει η μπύρα; Δεν έχει σημασία πόσο γεμάτη νομίζετε πως είναι η ζωή σας. Πάντα θα υπάρχει χώρος για μια μπύρα με έναν πολύ καλό σας φίλο». 


thesecretrealtruth.blogspot.com